Powiat Oświęcim: Ograniczenia w bezpośredniej obsłudze przez Inspektorat ZUS w Oświęcimiu

1 min czytania

W związku z sytuacją epidemiczną, od 15 kwietnia br. do odwołania niedostępna jest w Inspektoracie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Oświęcimiu bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych. Klienci mogą składać wnioski i dokumenty na stanowisku Dziennik podawczy” oraz do specjalnej skrzynki na dokumenty.

W Inspektoracie w Oświęcimiu obsługujemy klientów w sprawach dla płatników składek ubezpieczeniowych oraz w sprawach zasiłkowych” czytamy w komunikacie ZUS.

Można skorzystać z innych form kontaktu:

  • przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS zus.pl
  • telefonicznie: Centrum Obsługi Telefonicznej (22 560 16 00) dostępne w dni robocze (pn. pt. w godz. 7 18).
  • Dodatkowy numer telefonu w placówce w Oświęcimiu: 33 844 59 71, wew. 202.

Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, powiat.oswiecim.pl/aktualnosci/ograniczenia-w-bezposredniej-obsludze-przez-inspektorat-zus-w-oswiecimiu/

Autor: krystian