Wskazówki dotyczące lokalnego pozycjonowania

Umieść swoją firmę w lokalnych katalogach

Lokalne katalogi zazwyczaj zawierają listę firm z danego obszaru, umożliwiając ludziom przeglądanie kategorii w celu znalezienia firmy, której szukają. Oprócz zapewnienia ludziom innej drogi do znalezienia Ciebie, obecność w katalogach stworzy backlinki do Twojej strony internetowej, zwiększając SEO. Warto również znaleźć się w katalogach offline, w tym w lokalnych magazynach. Chociaż nie będzie to miało wpływu na SEO, poprawi to twoją lokalną obecność.

Użyj Schema make up

Schema.org to współpraca między Google, Bing, Yahoo! i Yandex, która umożliwia firmom dostarczenie większej ilości informacji. Korzystając ze swojego algorytmu, wyszukiwarki będą wtedy lepiej rozumieć i szeregować Twoje treści. Część znacznika Schema zawiera dane geograficzne podkreślające lokalizację Twojej firmy. Zostaną one następnie uwzględnione w "bogatych wynikach", które są bardziej szczegółowe na stronach wyników wyszukiwarki.

Jeśli używasz danych Schema, pamiętaj o przestrzeganiu wytycznych Google, aby uniknąć kary lub błędów. Sprawdź najlepsze pozycjonowanie Bydgoszcz

Szukaj lokalnego PR

Pozyskiwanie informacji o lokalnej prasie na temat swojej działalności to kolejny doskonały sposób na budowanie backlinków, które są integralną częścią SEO. Jest to również idealny sposób na dzielenie się swoją marką w społeczności i zwiększanie świadomości, co może przełożyć się na większą sprzedaż.

Należy znaleźć interesujące historie dotyczące firmy, w tym premiery produktów, historie pracowników, wydarzenia lub cele charytatywne, które zostały wsparte. Powinny one zostać rozesłane do publikacji w okolicy, więc postaraj się zbudować listę odpowiednich tytułów.

Zaleca się również utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami, dzięki czemu będą oni bardziej skłonni zaakceptować Twoją informację prasową, a nawet skontaktować się z Tobą, gdy pojawią się możliwości relacjonowania wydarzeń.

Lokalne SEO odgrywa znaczącą rolę w budowaniu obecności w Twojej społeczności i kierowaniu klientów do Twojego biznesu. Dzięki temu więcej osób będzie mogło Cię odkryć, co doprowadzi do potencjalnych wizyt i zakupów - a nawet do nawiązania lojalnych relacji z klientami.

Optymalizacja Twojej firmy zapewni Ci wyświetlanie się w odpowiednich wyszukiwaniach, promując jednocześnie świadomość marki i generując sprzedaż.