Galanteria hotelowa – co powinno znaleźć się na wyposażeniu hotelu?

Dobre hotele dokładają wszelkich starań, aby zaoferować swoim gościom wszystkie akcesoria oraz elementy wyposażenia potrzebne do komfortowego spędzania czasu w hotelu. Jednocześnie, hotele muszą pamiętać o tym, że nie wszyscy goście przyjeżdżają tu w celach wypoczynkowych. Często są to przecież biznesmeni oraz osoby, które przyjechały do miasta w interesach. I to właśnie dla tej drugiej grupy przeważnie istotnym elementem wyposażenia jest galanteria.

Czym właściwie jest galanteria hotelowa?

Galanteria to elementy ozdobne oraz dodatki do odzieży wykonane z różnego rodzaju tkanin. Wszelkie wstążki, koronki, rękawiczki, paski – to tylko niektóre z elementów typowo galanteryjnych. Nieco inaczej wygląda galanteria hotelowa, która najczęściej skupia się na materiałowych akcesoriach, które ułatwiają zachowanie ubrania w nienagannej czystości. Są to również wszelkie opaski, które można umieścić np. na klamce. Z galanterii korzystają również pracownicy hotelu: sprzątaczki, bagażowi, parkingowi, recepcjoniści czy kelnerzy. Dobrze dobrana galanteria podkreśla schludny wygląd i świadczy o wysokim profesjonalizmie hotelu.

Jakie elementy galanterii powinny być dostępne w hotelu?

Wielu gości hotelowych to biznesmeni, osoby biorące udział w szkoleniach i konferencjach, a także osoby, które przyjechały tu z myślą o wzięciu udziału w ważnym spotkaniu lub wydarzeniu. Dla takich osób, schludny wygląd jest niezwykle istotny. Galanteria hotelowa często obejmuje elementy, które umożliwiają zachowanie odzieży w idealnym stanie. Warto tu wskazać następujące elementy: szczotki do czyszczenia ubrań, czyściki do obuwia, a także torby na pranie. W łazience hotelowej powinny znaleźć się także czepki kąpielowe. Częstym elementem wyposażenia są zestawy do szycia, które mogą być użyte w awaryjnej sytuacji, np. gdy trzeba przyszyć guzik.

Powyżej wymieniliśmy galanterię hotelową, którą kupuje się pod kątem potrzeb gości. Warto wskazać także te elementy, z których korzystają pracownicy hotelu. Są to chociażby opaski, którymi można oznaczyć zdezynfekowane i wysprzątane pokoje. Galanteria to także dodatki do ubioru, np. poszetki, chustki czy rękawiczki, z których personel hotelu korzysta regularnie. W tym względzie warto być otwartym na potrzeby swoich pracowników. Być może to oni wskażą galanterię hotelową, w którą powinien wyposażyć się właściciel hotelu.

Dlaczego galanteria hotelowa jest tak istotnym elementem wyposażenia?

Ekskluzywne hotele dokładają wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Galanteria hotelowa to tylko pozornie drobiazg, który nie powinien odgrywać większej roli w kontekście zadowolenia gości. Ale jeśli z Twojego hotelu często korzystają biznesmani oraz osoby biorące udział w ważnych spotkaniach, galanteria ułatwiająca utrzymanie odzieży w idealnym stanie na pewno zostanie doceniona. Jeszcze raz wymieńmy te najważniejsze elementy, o które pytają goście hotelowi, a mianowicie: czepki kąpielowe, szczoteczki do ubrań, a także czyściki do butów. W trakcie podróży odzież może ulec uszkodzeniu. Powszechny problem to oderwany guzik. W takiej sytuacji na wagę złota może okazać się zestaw do szycia. Galanterię hotelową można zakupić w niskiej cenie, ale jej wpływ na zadowolenie gości może być naprawdę duży.

Gdzie można kupić jakościową galanterię hotelową?

Najlepszym rozwiązaniem będzie wybór sklepu internetowego specjalizującego się w wyposażeniu hotelów, apartamentów oraz baz noclegowych. Bogata oferta takich sklepów często podpowiada hotelarzom produkty, w które warto zaopatrzyć obiekt. W takich miejscach często można także liczyć na korzystne ceny związane z zakupami dużej ilości towarów. Jaka galanteria hotelowa jest dostępna w ofercie sklepów dostarczających elementy wyposażenia dla hoteli? Znajdziemy tu wszelkie akcesoria do czyszczenia odzieży, zestawy do szycia, czepki kąpielowe jak również torebki higieniczne.