Aktualne oferty pracy w Oświęcimiu

Oświęcim to historyczne miasto znajdujące się w województwie małopolskim. Jeżeli szukasz pracy w Oświęcimiu, znajdziesz ją na wielu stanowiskach. W tej chwili w naszym serwisie znajdują się oferty pracy dla pracowników gospodarczych, konsultantów finansowych, czy rejestratorów medycznych. Zachęcamy do zapoznania się z wszystkimi ofertami i odpowiedzi na te, które w największym stopniu spełniają Państwa oczekiwania.

Sprawdź wszystkie oferty pracy w Oświęcimiu

Pracownik gospodarczy poszukiwany w Oświęcimiu

Pracownik gospodarczy to osoba, do której obowiązków należy sprzątanie terenu zewnętrznego. W zależności od pory roku może on zajmować się odśnieżaniem, grabieniem liści, czy zamiataniem. Jako, że praca ma charakter fizyczny, od potencjalnego kandydata wymaga się stanu zdrowia i kondycji pozwalających na wykonywanie obowiązków zawodowych. Pracodawcy biorą pod uwagę zaangażowanie w wykonywanie pracy, energiczność, sumienność i dokładność. Do podjęcia zatrudnienia jako pracownik gospodarczy nie jest potrzebne konkretne wykształcenie.

Osoby, które poważnie myślą o podjęciu pracy za granicą, zachęcamy do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami zatrudnienia w największych niemieckich miastach.

Dużo ofert dla konsultantów finansowych

Konsultant finansowy to pracownik odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie baz klientów, współpracę ze specjalistami z dziedziny finansów, uczestniczenie w spotkaniach handlowych, prezentację oferty firmy, udział w różnego rodzaju projektach, które są organizowane dla klientów. Od kandydatów na stanowisko konsultanta finansowego często oczekuje się wykształcenia wyższego, posiadania prawa jazdy kategorii B, wiedzy dotyczącej zagadnień związanych z finansami, komunikatywności, kompetencji interpersonalnych, wysokiej kultury osobistej, świetnej organizacji pracy własnej. Kandydat na stanowisko konsultanta finansowego musi być osobą samodzielną, a jednocześnie potrafić pracować zespołowo. Osoby sprawdzające się w tej pracy łatwo nawiązują kontakty z innymi, są zorientowane na cel, są kreatywne i zaangażowane.

Możliwość podjęcia zatrudnienia jako rejestrator medyczny

Rejestrator medyczny to pracownik, który odpowiada za bezpośredni kontakt z pacjentami i personelem medycznym. Oczekuje się od niego obsługi pacjentów w rejestracji, bezpośredniej, a także telefonicznej obsługi pacjentów, biegłej obsługi systemu informatycznego. Rejestrator medyczny na bieżąco prowadzi dokumentację medyczną, prowadzi rozliczenia wykonywanych w placówce usług, odpowiada za prawidłowy przebieg informacji wewnątrz firmy. Jako, że jest to zawód wymagający podzielności uwagi, bardzo często wykonują go kobiety. Żeby rozpocząć pracę jako rejestrator medyczny potrzebne jest zazwyczaj średnie wykształcenie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zdolność do jasnego przekazywania informacji, znakomita organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod wpływem stresu, biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych. Część pracodawcy wymaga również bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.