Zachęć swoich klientów do kupna - jak rozwinąć firmę?

Nawet niewielkie zachęty mogą sprawić, że klienci będą wracać. Zachętą może być zniżka, promocja pakietowa, prezent lub darmowy miesiąc próbny - cokolwiek przykuje ich uwagę. Powinieneś również rozważyć przeprowadzenie konkursów od czasu do czasu, aby pokazać swoim klientom i zwolennikom, że ich doceniasz.

Daj szansę marketingowi afiliacyjnemu

Większość małych firm nie bierze pod uwagę stworzenia programu partnerskiego, kiedy dopiero zaczynają, przeoczając duże możliwości, jakie niesie ze sobą ten strumień przychodów. Możesz rozwijać swój biznes szybciej poprzez wdrożenie sieci afiliacyjnej, która Ci w tym pomoże. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać sieć, która najlepiej pasuje do Twojego biznesu i zaoferować swoim partnerom materiały, których potrzebują do promowania Twoich produktów.

Zobacz, jaką różnicę robi CRO

Aby rozwijać swój biznes, musisz wiedzieć, co robią Twoi klienci przed dokonaniem zakupu i dlaczego ostatecznie decydują się na zakup. Przeanalizuj swój proces sprzedaży i sprawdź, czy odwiedzający nie rozpraszają się po drodze, a następnie usuń wszelkie napotkane bariery. Przetestuj niektóre funkcje swojej witryny, strony docelowe, strony produktów i przyciski call-to-action, aby zobaczyć, co poprawia sprzedaż. Aby osiągnąć postęp, musisz określić, co Cię powstrzymuje, a CRO pomoże Ci to zrobić.

Spróbuj swoich sił w remarketingu

Jeśli prowadzisz biznes eCommerce, prawdopodobnie zmagałeś się z problemem porzucania koszyka w tym czy innym momencie. Świetnym sposobem na odzyskanie uwagi kupujących, którzy nie dokończyli zakupów, są e-maile lub reklamy pokazujące, czego im brakuje. Znane jako remarketing, te wysiłki mogą pomóc wygrać nowych klientów i zachęcić więcej zakupów od obecnych klientów.

Zbuduj społeczność wokół swojej marki

Możesz myśleć, że tworzenie społeczności wokół marki jest rzadkie lub nawet nieosiągalne, jeśli mówimy o B2B, ale tak nie jest. Wiele z najbardziej udanych marek zbudowało swoje własne społeczności, które są bardzo silne.

Myśl na dużą skalę i działaj globalnie

Nie ograniczaj swojej działalności tylko do jednego kraju lub kontynentu, ale staraj się sprzedawać ponad granicami. Jest to bardzo skuteczny sposób na poszerzenie listy klientów, a także zwiększenie przychodów. Dotarcie do klientów na całym świecie może spowodować wzrost popularności Twojej małej firmy i zwiększenie popularności Twojej marki. Więc, na co czekasz? Zacznij sprzedawać na całym świecie już dziś!

Mierz i testuj wszystko

Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, co działa dla Twojego biznesu, jeśli chodzi o treści, media społecznościowe, zmiany na stronie internetowej, premiery produktów lub cokolwiek innego, jest monitorowanie wszystkich zmian, które wprowadzasz, aby zobaczyć, jak wpływają one na Twoich klientów. Jest to jedyny sposób na podejmowanie decyzji, które tworzą zdrowy biznes.