W związku z trwającym na obszarze Polski zagrożeniem COVID-19, na podstawie § 14 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, (Dz.U. z 2020 r., poz. 964) – do odwołania realizacja zadań przez urząd administracji publicznej może podlegać ograniczeniu polegającym na wykonywaniu wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, w sposób określony przez kierownictwo urzędu.
W związku z powyższym, bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się na zasadach określonych poniżej:
Zgodnie z § 18 ust. 1 pkt 2 lit. c ww rozporządzenia, przebywający na terenie urzędu klient ma obowiązek:
- zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki lub przyłbicy, bądź w inny określony przepisami sposób,
- dezynfekcji rąk.
Dziennik Podawczy przyjmuje wszystkie wnioski i pisma, w godzinach pracy urzędu bez konieczności wcześniejszej rejestracji telefonicznej.
Korespondencję oraz wszelkiego rodzaju inne dokumenty można również złożyć w pojemnikach umieszczonych przy wejściu do budynku.
Jednocześnie informujemy, że przy okienku obsługi dziennika podawczego może znajdować się tylko 1 osoba.
Obsługa bezpośrednia interesantów następuje po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty, pod następującymi numerami telefonów:
Wydział Komunikacji i Transportu
- 33/844-96-21 rejestracja pojazdów, wymiana dowodu rejestracyjnego, dopisanie współwłaściciela, uzyskanie „wtórników” dokumentów komunikacyjnych, oznaczeń,
- 33/844-96-28 odbiór stałego dowodu rejestracyjnego, zgłoszenie zbycia pojazdu, wyrejestrowanie pojazdu, zmiana danych w dowodzie rejestracyjnym, wycofanie czasowe pojazdu/przywrócenie do ruchu, uzyskanie decyzji w sprawie nadania cech identyfikacyjnych pojazdu
- 33/844-96-32 prawo jazdy
- 33/844-96-26 transport drogowy, ośrodki szkolenia kierowców, stacje diagnostyczne
- 33/844-76-50 Wydział Komunikacji w Kętach.
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
- 33/844-97-44 sprzedaż map Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- 33/844-97-48 użytkowanie wieczyste Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Ochrony Środowiska
- 33/844-97-12
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Architektury i Budownictwa
- 33/844-97-25
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wydział Inwestycji, Rozwoju i Dróg
- 33/844-97-21, 33/844-96-90
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych
- 33/ 844-97-05
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Promocji Powiatu, Kultury i Sportu
- 33/ 844-97-14
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- 33/844-97-33
Uwaga: Zgodnie z § 14 ust. 2 ww rozporządzenia, dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi z zastrzeżeniem wymogów sanitarnych – przy zachowaniu bezpiecznej odległości od innych osób – nie mniej niż 1,5 metra, stosowaniu maseczek i dezynfekowaniu rąk.
Nadal prosimy o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w budynku starostwa tylko do spraw koniecznych.
W pozostałych przypadkach proponujemy, aby w miarę możliwości wykorzystywać alternatywne sposoby komunikacji z wydziałami starostwa:
- przez ePUAP: /sposwiecim/skrytkaESP,
- wysyłając pisma/wnioski na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub wskazane e-maile poszczególnych wydziałów,
- telefonicznie: 33/844-96-00 oraz wskazane telefony do poszczególnych wydziałów,
- pocztą tradycyjną: Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.
Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.powiat.oswiecim.pl w zakładce „jak załatwić sprawę w Starostwie”.
Prosimy Państwa o uszanowanie wprowadzonych zasad i dziękujemy za wyrozumiałość.